Breaking news: Lycka finns att köpa!

Look no further than Hela Människan i fiskeby!

Var ute på storslagna äventyr med storslaget sällskap igår, Hela Människan var bättre än på länge.
Fyndade stol till min kommande balkong och gladporrig (veckans ord) lampskärm för sammanlagt 90kr, och lyckades även behärska mig från att köpa exakt ALLA skor, något som kändes som ett rimligt alternativ efter en första anblick.

Det storslagna sällskapet hittade slips och en riktigt najs servis för några tios, och senare på erikshjälpen fyndades en spegel i bästa femtiotalsstil för en femtiolapp.







Lycka går att köpa, och om jag hade lyckats porträttera hur lampskärmen egentligen kom upp i min lägenhet så hade det fasen inneburit evig lycka.
Nu får jag nöja mig med en mental snapshot.





Jag har på senare tid börjat längta mer och mer efter sommarens festivaler, är så sjukt nöjd att jag fått ledigt över både Emmaboda och Ctrl + Alt + Dance. Båda har rent episka bokningar, och jag gödde min längtan lite genom att göra min egen tolkning av smålandsrullar till middag. Minus gurka, plus fetaost.
*nom nom*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0