"En din5pol-rca-adapter, tack"

Jag har varit så brutalt inaktiv här så att det nästan är pinsamt, men skyller allt på att jag spenderat senaste veckorna djupt upptagen med att flytta.

Flytt innebär även köp av nya möbler och prylar, så det finns mycket at fota och lägga upp, jag börjar med en liten teaser:



Allt på bilden är fynd från senaste veckorna, undantaget datorn, såklart.

Bakifrån räknat:
Fåtölj, 250kr, Myrorna
Golvlampa, 85kr, Hela Människan
Sideboard, 100kr, Hela Människan
Duk, 25kr, Myrorna
LP-Spelare, 0kr, Grovsoprummet
Bang Olufsen-förstärkare, 0kr, Farmors källarförråd

Ej på bild: Feta jävla högtalare, 55kr, Bra & Begagnat

Jag har äntligen ett soundsystem.
Detta innebär att jag kommer att spendera dagarna med intensivt musiklyssnande på min superbra stereo, eftersom jag är ledig fram till onsdag, och pojkvännen är på väg till övre Norrlands vildmark.

Ensamheten blev just lite mer uthärdlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0