...ty jag har syndat.

Dags att krypa till korset och erkänna att jag har fuskat.

Var på Vingåker Factory Outlet i goda vänners sällskap i lördags och köpte tröja.
Jag har länge letat efter en lite mer stilig långärmad tröja i finare kvalitet, och förälskade mig i ett stycke randig "chaneltröja" från Soaked in Luxury. Till mitt försvar så har jag varit ett flertal gånger på Myrorna och letat efter något liknande, men kammat noll.
Nittiotalsärm ain't my cup of tea.

När jag ändå brutit in på syndens bana så gjorde jag en tur förbi H&M i glappet mellan jobbslut och tågavgång. Jag har fått 150kr presentkort och intalar mig att undantag kan vara okej då, så tröjan fick lite tillfälligt nytt sällskap.



Är på jakt efter ett par svarta shorts i lite högre modell. Förälskade mig först i dessa, men tyckte sen att de var lite slappa och konstiga i benen. Får avvakta köp.



Gillade denna klänning starkt, men insåg att jag saknar två nödvändiga resurser för att bära upp den.
Namely bröst.


Det blev inga köp, men att fönstershoppa är lätt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0