Nya jaktmarker

För de ickeinsatta så har jag då alltså gått och blivit Västeråsare på dagtid, Fagerstabo på kvällstid och fortsatt Norrköpingsbo på helgtid. En mycket lyckad kombination, känns det som.

Idag var jag ute på lunchen och rekade mina nya jaktmarker. Ett stenkast från kontoret ligger en kupan-butik, som väl inte var så mycket att hänga i granen. Grått, trist och tantigt. Lite porslin, men knappast något att jubla över.

Ett stenkast åt andra hållet däremot ligger Myrorna.
Halleluja, I do say!
Förvisso mycket mindre lokal än i Norrköping och knappt några möbler, men galet mycket 60-70-tal, porslin och riktigt fina saker. Hittade bland annat ett stort keramikfat från Gustavsberg studio för ynka 75kr, men trots den fina märkningen och det rimliga priset så var det i ärlighetens namn rätt fult.

Jag fyndade något helt annat i stället - skor. Hittade dessa totalt underbara sandaler i äkta läder, märkta med 37,5 men i själva verket betydligt större. Jag ska använda dem hela sommaren, till allt och jag ska älska, älska, älska dem!






ohmygod - shoes!

Köpte även ett linne för en tjuga, tänkt som rekvisita till nittiotalsfesten. Det gäller att ladda i tid!

Kommentarer
Postat av: Anette

De gillade jag! Tjusigt!

2010-03-22 @ 22:36:49
URL: http://an1.blogg.se/
Postat av: Räva

lätt häst!

2010-03-23 @ 00:18:07
Postat av: Anna

Men åh vilka fantastiska skor! Sååå avis ;)

2010-03-23 @ 09:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0